+31 06 54 25 48 71
  • pzc-098.jpg
  • pzc-001.jpg
  • pzc-109.jpg
  • pzc-062.jpg
  • pzc-019.jpg
  • pzc-084.jpg
  • pzc-066.jpg
  • pzc-046.jpg
  • pzc-085.jpg
  • pzc-111.jpg
  • pzc-058.jpg
  • pzc-011.jpg
  • pzc-063.jpg
  • pzc-103.jpg
  • pzc-083.jpg
  • pzc-009.jpg
  • pzc-090.jpg
  • pzc-117.jpg
  • pzc-089.jpg
  • pzc-049.jpg
  • pzc-067.jpg
  • pzc-104.jpg
  • pzc-005.jpg
  • pzc-014.jpg
  • pzc-077.jpg
  • pzc-012.jpg
  • pzc-040.jpg
  • pzc-028.jpg
  • pzc-036.jpg
  • pzc-059.jpg
  • pzc-017.jpg
  • pzc-025.jpg
  • pzc-055.jpg
  • pzc-078.jpg
  • pzc-042.jpg
  • pzc-002.jpg
  • pzc-054.jpg
  • pzc-016.jpg
  • pzc-100.jpg
  • pzc-034.jpg
  • pzc-096.jpg
  • pzc-027.jpg
  • pzc-086.jpg
  • pzc-107.jpg
  • pzc-119.jpg
  • pzc-010.jpg
  • pzc-013.jpg
  • pzc-015.jpg
  • pzc-075.jpg
  • pzc-048.jpg
  • pzc-050.jpg
  • pzc-052.jpg
  • pzc-061.jpg
  • pzc-021.jpg
  • pzc-033.jpg
  • pzc-105.jpg
  • pzc-081.jpg
  • pzc-032.jpg
  • pzc-068.jpg
  • pzc-057.jpg
  • pzc-076.jpg
  • pzc-113.jpg
  • pzc-093.jpg
  • pzc-087.jpg
  • pzc-065.jpg
  • pzc-044.jpg
  • pzc-092.jpg
  • pzc-094.jpg
  • pzc-082.jpg
  • pzc-099.jpg
  • pzc-053.jpg
  • pzc-072.jpg
  • pzc-030.jpg
  • pzc-024.jpg
  • pzc-074.jpg
  • pzc-116.jpg
  • pzc-088.jpg
  • pzc-060.jpg
  • pzc-091.jpg
  • pzc-106.jpg
  • pzc-007.jpg
  • pzc-039.jpg
  • pzc-043.jpg
  • pzc-108.jpg
  • pzc-102.jpg
  • pzc-035.jpg
  • pzc-051.jpg
  • pzc-071.jpg
  • pzc-118.jpg
  • pzc-120.jpg
  • pzc-003.jpg
  • pzc-110.jpg
  • pzc-004.jpg
  • pzc-018.jpg
  • pzc-029.jpg
  • pzc-008.jpg
  • pzc-045.jpg
  • pzc-022.jpg
  • pzc-112.jpg
  • pzc-069.jpg
NIEUWSBERICHTEN

NIEUWSBERICHT


Komori Open House: ‘Start Smart, Finish Better!’

Het Komori Open House, getiteld ‘Start Smart, Finish Better!’, in het Komori Graphic Center – Europe (KGC) trok meer dan 400 bezoekers.

Het tweedaagse open huis, getiteld ‘Start Smart, Finish Better!’, in het Komori Graphic Center – Europe (KGC) in Utrecht trok meer dan 400 bezoekers. ‘Dat was boven onze verwachtingen’, zegt marketing manager Peter Minis trots. ‘Onze gasten kwamen vanuit de hele Europese regio en ook daarbuiten. Die kwamen af op verschillende demonstraties en workshops, waarin de nieuwste ‘Industry 4.0’ trends op het gebied van offsetdrukken, digitaal drukken en afwerkingsoplossingen centraal stonden. Daarnaast waren ook een aantal industriepartners met een eigen informatiestand van de partij. Zij zorgden tijdens de netwerkmomenten voor nog meer kennisdeling en interactie.’

Peter Minis: ‘Dat maakt ons jaarlijkse open huis in het najaar voor een nog breder publiek professionals interessant. Want naast interesse in onze offsetpersen, zien we in toenemende mate belangstelling voor onze Komori Impremia IS29 digitale pers. Dat geldt ook voor de digitale stansmachine Highcon Euclid III, waar Komori in een aantal Europese landen, waaronder Nederland, de vertegenwoordig van heeft. Er waren verschillende modellen van gepersonaliseerd drukken op de Impremia IS29 in combinatie met gepersonaliseerd afwerken op de Highcon te bewonderen. Ook voor demonstraties op de volautomatische snijtafel Apressia CTX, die Komori sinds kort in Europa verkoopt, konden rekenen op serieuze interesse. Daarmee maakt ons Autumn Open House de belofte, de nieuwste ‘Industry 4.0’ trends in druk en afwerking te laten zien, volledig waar.’

Beeld (vrij van rechten) gemaakt door Giuseppe Toppers | Danto


MEER INFORMATIE


Komori Europe  |  Peter Minis, Marketing Manager
T +31 (0)6 21 82 13 61  |  Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.